Vampyrotica

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Madeleine Engström - 14 oktober 2012 19:57

Jaaaa!! En dag kvar innan jag ska till Stockholm :D

Eller jaaaa... igentligen två, tar liksom en dag ner till Helsingfors och sedan natten tills man är över i Stockholm :D Första stopp.... ROCK ZONE OCH SCI-FI BOKHANDELN 8D wow... känner mej skit nördig sådär lagom korsat med värsta dealern... Taaack allt konstigt folk som jag umgås med!!

Så min dag har då mest gått till packande... tappa bort det jag packat, sökt effter väska... upptäcka att byxorna jag skulle ha är sönder, upptäcka att skorna är i skolan pga. en film och liknande.

 

Är det bara jag eller känns det grymmt kusligt att gå genom gammla stan tidigt på morgonen? O.o

Jag och mamma gick där i sommrast och det var knappt nått folk där alls, skit kusligt, sedan dök alla upp på en och samma gång och allt var packat, känns helt magic, lantis som jag är xD

Lite som när man vaknar en timme för tidigt de dagar man har såvdag i skolan och det är dimmigt och allt, ser ur som något värre Silent Hill X'D

TACK SKA DU HA VÄCKARKLOCKAN SOM INTE FUNGERAR OCH LÅTER STÖRD!!!!

Translate.

Presentation


Studerande, skådespelare och editor, det finns tydligen nått jag kan i alla fall x)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Send me a note :D

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards