Vampyrotica

Alla inlägg under maj 2013

Av Madeleine Engström - 3 maj 2013 14:37

Jaaa.... sista dagen innan vi imårgon flyger ner till Italien :P

Kommer förmodligen inte slippa att blogga under de tre veckorna vi är där effter som vi inte tar med oss några datorer effter som vi inte hade hafft något internet *sob*

men men.... det är bara att packa nu, håller just nu på att fightas med låset på min resväska, väskan 2 madde 0  som det ser ut just nu XD Sedan blir det alltså att hoppas att det inte slutar som för Daniel Cudmore när Eclipse spelades in.... blir sen, tappar bort sej på flygplatsen och är påväg att missa flyget XD villket förmodligen händer.... o.O

Wich me luck! Syns om tre veckor!

Av Madeleine Engström - 1 maj 2013 20:07

Första maj... Villket betyder en slö dag där jag ligger i sängen och ugglar eller är nere på åkern och skjuter pil.... och leker hunger games med gräsmattan xD

Men men, imårgon ska jag och handla in de sista sakerna för Italien *damp* så let's see hur mycket jag glömer :P

Och innan jag glömmer... här är min makeup tutorial för Miley Cyrus!


Translate.

Presentation


Studerande, skådespelare och editor, det finns tydligen nått jag kan i alla fall x)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Send me a note :D

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards