Vampyrotica

Alla inlägg under mars 2013

Av Madeleine Engström - 31 mars 2013 18:59

Jaaa... Jag har fått en hel del förfrågningar att göra en engelsk blogg effter som translatorn inte alltid riktigt fungerar och är rätt störande att använda och det är då TutorialsbyME :)

Namnet valde jag effter som mit namn är Madeleine Engström och mina initsialer blir ME.

Men jaaah... just so you know :P

Av Madeleine Engström - 31 mars 2013 18:12

Idag har jag haft ett konstigt behov av att testa läpstift, läpglans... allt möjligt som bara ska på läpparna xD

Älskar rött men jag passar inte speciellt bra i det "/ to bad...

Mamma föreslog också att jag skulle göra en look-a-like makeup tutorial på ingen mindre än Miley Cyrus O.o tänker på det och kan bra hända att jag gör det, skulle va intresant att testa med tanke på att allt smink jag annars gör är väldigt överdrivet på nått sätt :P Så har nu 4 bilder jag väljer mellan, let's see...

Och nu.... EGO BOMB XD och jaaa ni får ju se min nya frisyr 8D

GOD... måste värkligen sluta blondera håret O.o

   

 

Av Madeleine Engström - 30 mars 2013 17:49

Håller just på och fixar lite små ändringar i promo bilderna för Fuu-Films serie Hallucinations.

Ändrar lite ljus, skuggor, små retucheringar pluss text då och hit tills ser det rätt låvande ut, enda som saknas nu då är ett typsnitt som gokänts av alla x) Håller också på att editerar första episoden, men duktiga som vi e... *host* Så bommade vi ett klipp, som tyvärr behövs -__- Mesta som fanns var skratt.... och några skämt om mina ögonbryn och Robins hår... O.o


    



Har också äntligen fått klippt mej och färgat håret YAY XD Ser ut som en mörkare version av Miley Cyrus o.O

Ser lite humor ut faktiskt xD

Håller också på att söker kläder till "Cirkus kalaset" som vi ska ha nu igen från skolan som är en cirkus karneval som reser runt och upträder på olika skolor. Förra gången så höll vi bara till i Österbotten alltså mellersta Finland... men nu ska vi ner till HELLsingfors -__- Hejja! Hade varit jätte kul om det inte hade betyt en 5 timmars bilfärd och ännu 3 timmars väntan i Helsingfors på att de ska hämta oss från Borgo -_-

Så jaaah... Interesting problems i have o.O

Av Madeleine Engström - 24 mars 2013 20:50

Jaaa som jag skrivit tidigare har jag gjort en tutorial med Effie Trinket från Hunger games (nu när vi pratar om hunger games) så tänkte jag att jag skulle lägga upp den här :P

Nått som jag då glömt tidigare *shame on me* 


Av Madeleine Engström - 24 mars 2013 20:34

Kollar just nu på hunger games och blev plötsligt inspirerad xD

Och nej... inte till att springa runt med pilbåge i skogen och skjuta random barn... O.o that would be nuts...

Jag bestämde mej för att måla naglarna :D blev inspirerad av Effie Trinket's naglar och Katniss klänning, synd bara att jag inte hade nått guld lack utan glitter i hemma "/ to bad...

Men men... tyckte de blev fina endå!          

Av Madeleine Engström - 22 mars 2013 19:25

Har ju till och med hafft en händelsefylld vecka xD

Gjort två makeup tutorials (Effie Trinket och Katniss), hamnat på akuten och har börjat filma Fuu-Films nya serie "Hallucinations" som... jaaa nog lär bli sista jag gör där jag ska slås xD Så nu vet man att man inte ska börja med kombat träningen... två timmar före scenen ska filmas in...!

Det var förmdodligen dagens veckans intresantaste händelser... typ O.o

Håller just nu på att gör de sista småsakerna i Effie tutorials så med lite tur dyker väll den upp redan ikväll här, tillsammans med lite bloopers/back stage från Hallucinations.

Av Madeleine Engström - 19 mars 2013 22:12

Har yrkesprov imårgon... Är nervös! D8

Lysande vecka vet ni, Måndagen börjar med en alergisk reaktion, roligaste på hela dagen var tydligen jag som sa "Save some for me" effter som jag började läspa pga. uppsvälld tunga Hejja!

Så nu idag har jag istället gjort en och en halv makeup tutroial xD Ena är Effie Trinkets makeup från "Hunger Games: Catching fire" och andra är Katniss' bröllops makeup från samma film.

 

Dock ser det ut som om den med Katniss blir omfilmad för jag klantade mej aningen *hejja* Dock editerar jag Effie nu för att inte tänka på det god damn yrkesprovet -__- ska hålla föredrag i 20 minuter om det -__-

Av Madeleine Engström - 16 mars 2013 20:08

Jag har hafft världens trögaste dag D8

Jag har suttit och textat "Radio UFI" sändningen och är vid Arshad- The girl on fire just nu... inte ens hälften klar!!

Har också jobbat på en nagel tutorial, blev riktigt nice faktiskt x)

Blev också tvungen att skriva om två manus till Fuu-Films -__- "Skriv datorn" bestämde sig för att crasha och självklart har jag inte sparat någon kopia på någon av dem... Hejja mej! *woop woop* 

Dagens mest positiva sak måste va att Daniel Cudmore har blivit castad som Colossus i X-men (YAAAY!!!!) 

Translate.

Presentation


Studerande, skådespelare och editor, det finns tydligen nått jag kan i alla fall x)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Send me a note :D

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards