Vampyrotica

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Madeleine Engström - 13 oktober 2012 18:40

Jaaa nu har vi äntligen höstlov xD

Känns skit bra effter som vi hafft en Cirkus Turne med skolan som min linje hjälpt till att marknadsföra, arbetat som crew och liknande. Äntligen är den slut 8D Bilder från det hittar ni på http://Teamfuufilms.bloggplatsen.se där blev några bilder uppladdade tidigare ikväll :D Finns kanske på deras twitter med.

SKa också till stockholm på måndag, ska bli kul... känner mej som värsta dealern med tanke på allt jag fått beställningar på av kompisar xD Jag dealar: Hårfärg, linser, lim, tänder och tobak... Låter inte det bra va? enda som saknas nu är att domdär jäkla knarkhundarna kommer på mej och jag blir kropsvisiterad igen -__-



Och nu måste jag säga att jag offeciellt är beroende av denhär låten x'D

Har hafft något värre "Youtube" marrathon idag... Kollat igenom allt från The Hillywood Show, Fuu-Films um... ALL MUSIK SOM KOMMIT I MIN VÄG?! O.o

Translate.

Presentation


Studerande, skådespelare och editor, det finns tydligen nått jag kan i alla fall x)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Send me a note :D

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards