Vampyrotica

Alla inlägg under november 2012

Av Madeleine Engström - 17 november 2012 20:02

Ciao!

Jag har inte skrivit på länge, i know xP har rätt mycket i skolan, som ni som skulle va någolunda intreserade om kan läsa om på http://Kulturmontorerna.ratata.fi x)

Jag finns också på http://TeamFuuFilms.bloggplatsen.se xD

Men jaaa, jag vet inte vad som är nytt, funderar på att börja ladda upp make up eller hur man gör Cosplay rekvisita tutorials på youtube, effter som jag håller på med väldigt mycket make up på min fritid, ska nu sminka en hel del folk (precis som förra året) på en modeshow som min klass årdnar.

Sminkar lika så i alla filmer som Fuu-Films gör, som ni kan se på vår blogg.

Min första dyker förmodligen upp nästa väcka och det ser ut som om det blir Jane Volturi från Twiligt x) Ska nämligen och se på Breaking Dawn part 2 på måndag xD Dock kan det lika bra bli en manlig make up, men men... ha ett trävligt liv eller nått xD det var allt jag hade att berätta.

Bilder på olika make up transformations jag gjort här under x) Komentera gärna

 

 

 

Translate.

Presentation


Studerande, skådespelare och editor, det finns tydligen nått jag kan i alla fall x)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Send me a note :D

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards