Vampyrotica

Direktlänk till inlägg 20 juni 2013

Vampire diaries katastrof XD

Av Madeleine Engström - 20 juni 2013 17:42

Jaah... Har inte bloggat speciellt mycket (inget host!) den senaste tiden pga. att jag hafft ganska så fullt upp, har bland annat sökt lägenhet och nu ÄNTLIGEN fick jag veta att jag fick en :D

Skrev hyreskontrakt igår så jaaah, that's det mest intresanta som hänt mej typ.... 

Håller just nu på att fixar kläderna för Fuu-Films the vampire diaries musikvideo... det går GRYMT trögt att nöta jeans tyg med pincett, grilltång och sandpapper O___o håller också på att färga håret och... det gick nu som det gick XD lite misslyckat blev det men men.... Så kan det gå XD

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Engström - 30 juni 2013 22:13

Hejja villken dag.... Jag har suttit som en latmask hela sommaren och nu är jag helt sten död effter att vi har hafft första dagen av filmandet för Fuu-Films The Vampire Diaries musik video XD 9 vaknade jag.... sedan en nästan 2 timmars bilfärd til...

Av Madeleine Engström - 1 juni 2013 18:43

Äntligen är jag hemma från Italien och har slutat skolan och allt :D Kom hem i söndags från Italien och har varit så gott som död sedan dess. Gjorde en "haul video" med Lea från vår sista dag i Italien när vi bestämde oss för att ha shopping.... so...

Av Madeleine Engström - 3 maj 2013 14:37

Jaaa.... sista dagen innan vi imårgon flyger ner till Italien :P Kommer förmodligen inte slippa att blogga under de tre veckorna vi är där effter som vi inte tar med oss några datorer effter som vi inte hade hafft något internet *sob* men men.......

Av Madeleine Engström - 1 maj 2013 20:07

Första maj... Villket betyder en slö dag där jag ligger i sängen och ugglar eller är nere på åkern och skjuter pil.... och leker hunger games med gräsmattan xD Men men, imårgon ska jag och handla in de sista sakerna för Italien *damp* så let's see ...

Av Madeleine Engström - 30 april 2013 18:38

Yaaay! Nu är det bara tre dagar kvar till Italien! Jag ska på en tre veckor lång arbetspraktik till Vicenza i Italien tillsammans med tre andra :D Kommer göra en vlogg sålänge jag är där som kommer dyka upp på Youtube, dock funderar vi fall jag ska...

Translate.

Presentation


Studerande, skådespelare och editor, det finns tydligen nått jag kan i alla fall x)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Send me a note :D

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards