Vampyrotica

Alla inlägg under juni 2013

Av Madeleine Engström - 30 juni 2013 22:13

Hejja villken dag.... Jag har suttit som en latmask hela sommaren och nu är jag helt sten död effter att vi har hafft första dagen av filmandet för Fuu-Films The Vampire Diaries musik video XD

9 vaknade jag.... sedan en nästan 2 timmars bilfärd till var vi skulle spela in, sedan sminkandet som tog 3 timmar, snabbt mat och sedan ut och filma.... Sedan kort kaffe paus och sedan börja med fight koreografin HEJJA!!

Spelade Galen Vaughn, alltså en av "the five" ett gäng vampyr jägare, har också varit kameraman och jaaah.... Allmän bufe för myggor XD Vi spelade ju in mitt i skogen och självklart bestämde sej byns hela mygg-arme för att anfalla oss när vi höll på och spelade in... TACK!!!!

Har nu... typ sträckt allt som går att sträcka i armarna... Slänga folk är tydligen inte bra för armarna xD

Men ja ja... XD här är lite bilder från idag XD


   

Av Madeleine Engström - 20 juni 2013 17:42

Jaah... Har inte bloggat speciellt mycket (inget host!) den senaste tiden pga. att jag hafft ganska så fullt upp, har bland annat sökt lägenhet och nu ÄNTLIGEN fick jag veta att jag fick en :D

Skrev hyreskontrakt igår så jaaah, that's det mest intresanta som hänt mej typ.... 

Håller just nu på att fixar kläderna för Fuu-Films the vampire diaries musikvideo... det går GRYMT trögt att nöta jeans tyg med pincett, grilltång och sandpapper O___o håller också på att färga håret och... det gick nu som det gick XD lite misslyckat blev det men men.... Så kan det gå XD

 

Av Madeleine Engström - 1 juni 2013 18:43

Äntligen är jag hemma från Italien och har slutat skolan och allt :D

Kom hem i söndags från Italien och har varit så gott som död sedan dess. Gjorde en "haul video" med Lea från vår sista dag i Italien när vi bestämde oss för att ha shopping.... som snarare slutade med "slösa bort alla dina pengar" dagen.... som ni lär märka när ni ser den x'D

Och igår då så hade vi då till slut avslutning på skolan, känns lite sad att dethär var andra året och att nästa år e sista men men... den dagen den sorgen!

men men.... vad ska man göra åt det? Det finns by the way en vlog från Italien resan på min Youtube acount ;)

Här kommer då lite bilder från Italien xD och.... SKABBIGA EGO PICS MITT I NATTEN 4 THE WIN 8'D



       

Tidigare månad - Senare månad

Translate.

Presentation


Studerande, skådespelare och editor, det finns tydligen nått jag kan i alla fall x)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Send me a note :D

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards