Vampyrotica

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Madeleine Engström - 4 april 2013 22:19

Vi ska nu ha en cirkus karneval eller what ever du vill kalla det i skolan :D

Eller jaaa, rättelse! Min klass promotar det (gör posters, logo, trycker gör reklam etc.) Och den ska nu hållas nere i Helsingfors :D Jag och min grupp (aka. Fuu-Films teamet) åker ner till Helsingfors på Tisdagen... och kommer förmodligen sitta där och låta "Detta är intercity tåget till Hellsingfors!" i 4 timmar....

JAG SKA VA ELEFANT!! yay :P typ... jag ser skit kul ut, kommer säkert göra vlogg eller ladda upp bilder :D

Men men... jaaa jag har idag gjort "what's in my bag tag" villket är en tag som då... jaaa personen som gör den berättar vad som fins i dens handväska :P min en kompis tyckte jag skulle göra det.

Och gällande min Miley Cyrus tutorial så ska jag (förhoppningsvis) filma den imårgon, om inget annat kommer i vägen för mej då förståss :P


Translate.

Presentation


Studerande, skådespelare och editor, det finns tydligen nått jag kan i alla fall x)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Send me a note :D

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards