Vampyrotica

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Madeleine Engström - 7 mars 2013 13:31

Jaaa, första veckan i skolan effter sportlåvet, yaaaay.... Oj så mycket man gjort *hostar sej blå* jooo vet ni, gjorde ju sååå mycket, var till Stockholm och thats it O.o

Har nu band övning med klassen kl. 4 till 8 -__- ennu en lektion där man sitter med öronproppar *suck*


Men jaaa. Jag har länge tänkt göra en "basic vampire" tutorial men så nu föreslog en av mina klasskompisar att jag skulle göra om en kille till Felix från Volturi (Daniel Cudmore från the twilight saga) Som han nu faktiskt lite liknar redan utan smink... villket är lite kusligt faktiskt o.O Någon... Snälla... Sno de förbannade linserna från honom!!

 

Så om jag nu får ihopklippt den så då kommer den komma upp här så småning om, och effter som han är en kille så är det ju... jaaa Basic vampyr smink som gäller, alltså inget överdrivet kring ögonen, eller läppstift eller sånt.

SÅ jaaaah, snälla dator... samarbeta med mej nu och radera inte filen en gång till villket den gjorde igår -__-

Har en ny dator och den är inte riktigt så... sammarbets villigt som jag hoppats på.

Translate.

Presentation


Studerande, skådespelare och editor, det finns tydligen nått jag kan i alla fall x)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Send me a note :D

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards