Vampyrotica

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Madeleine Engström - 23 februari 2013 16:35

Håller just nu på att packa kläder och allt crap.... Ska ner till Helsingfors imårgon bitti, ska över med Silja Symphony till Stockholm för en dags... SHOPING 8'D 

Överväger att göra en video blogg men men, får se hur det blir med det. Men jag får åtminstone orsak att ÄNTLIGEN använda mina "lady gaga" skor, ett par 15cm höga skor utan klack, ser skit myskot ut när jag går och har för långa byxor så de skymmer hälen xD

Men men... Syns någon annan dag... ska väll fortsätta så jag blir klar någongång xP


Och... om någon har något förslag på en makeup tutorial ni vill se mej göra, så SNÄLLA skicka en komentar åt mej eller i ett mejl till Shego@live.se :D

Av Madeleine Engström - 23 februari 2013 13:04

Som jag skrev förut så ville en av mina kompisar att jag skulle göra en zombie tutorial på honom, villket resulterade i att jag gjorde en Warm Bodies tutorial som jag kommer länka här under :D

I denhär videon använder jag knapt några borstar alls och det är för att Atte (min zombie) inte alls gillar när jag använder borstar på honom under ögonen. Gör ni denhär själv är det ju självklart bara att vällja om ni vill ha borste eller fingrar. Använder ni borste rekomenderar jag en ganska stor ögonskuggs pensel.

Komentera vad ni tycker :D Musiken är från soundtracken till Warm Bodies.


Translate.

Presentation


Studerande, skådespelare och editor, det finns tydligen nått jag kan i alla fall x)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Send me a note :D

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards